יום שבת, 16 ביוני 2012

"גבינת" טופו שום-ריחן

פרוסת קישוא וסירת בצל אפויים עם "גבינת" טופו שום-ריחן


"גבינת" הטופו הזו פשוטה מאוד להכנה ומצויינת לאפיה או כממרח משביע ומזין.
כיום ניתן לקנות גבינות טופו טעימות, אולם בהכנה עצמית ניתן להשיג גבינה טעימה בלי חומרי טעם ושימור מלאכותיים, במחיר זול בהרבה ובחמש דקות של עבודה - כולל שטיפת הכלים שאחרי.



רשימת המרכיבים:

300 גרם טופו (רצוי טופו רך או טופו משי)
10 כפות שמן זית
4 כפות אבקת שמרי בירה
1/2 כפית מלח

2 חופני ריחן ו-3-4 שיני שום (או עשבי תיבול אחרים, לפי בחירתך, לקבלת "גבינה" בטעמים אחרים).

הכנה: 

מעבדים יחד את כל החומרים במעבד מזון. אם משתמשים בטופו קשה, כדאי להוסיף כ-2 כפות מים.

רגע לפני


"גבינה" חלקה, ללא תוספת טעמים

"גבינת" טופו שום-ריחן



ה"גבינה" נשמרת היטב במקרר בקופסא סגורה. ניתן לצור ממנה כדורים ולעטוף בשמן זית.
היא טעימה מאוד באפיה על ירקות או כחלק מפשטידות.


בתאבון!



14 תגובות:

  1. נראה מעולה!
    מאוד אהבתי את משחקי הצורות של המלפפונים בצלחת הגשה.
    טוב לראות שאפשר להכין גבינה בבית, אני לא אוהבת לקנות מוצרים מעובדים עם כל מיני רכיבים לא מזוהים במרכיבים.

    השבמחק
  2. לא קשור למתכון הספציפי (שאני לא אוהב גבנה אז להכין תחליף נראה לי מיותר)
    אהבתי ממש את הבלוג הזה! התחלתי להיות טבעוני לפני מספר חודשים ואני מאושר שמצאתי עכשיו את הבלוג הזה (אמא שלחה לי)! דברים מגניבים וכתיבה שממש כיף לקרוא.
    את ממש עוזרת לי ואני בטוח שגם לאנשים אחרים, שאפו.

    השבמחק
  3. http://www.meatzvim.co.il/%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%96%D7%A0%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D/
    בלוג יפה מאוד

    השבמחק
  4. נראה מאד כדאי להשתמש בטופו כגבינה מבחינה בריאותית

    השבמחק
  5. איזה בלוג נחמד! אנחנו בחיפוש מתמיד אחר מתכונים בריאים וטעימים (לא כי אנחנו טבעונים אלא פשוט רצון לאכול טוב ובריא..
    יש לך מתכונים שיכולים להתאים לילדים?

    אשמח גם על הדרך להזמין אותך ואת הגולשים לבלוג החדש שלי
    סיטי בלוג - בלוג לייף סטייל חדש. http://1lifeinthecity.com
    תהנו city blog

    השבמחק
  6. הי

    לא יצא לי טוב ועשיתי הכל
    השמן זית ממש דומיננטי
    איך אפשר לתקן?

    השבמחק
  7. בלוג מעולה!
    "הטבח המוזנח" יוסיף קישור לבלוג הבישול ביקורתי שלו.
    והוא מזמין את כולם לקרוא בבלוג שלו.

    http://easyfoodisrael.blogspot.co.il/

    השבמחק
  8. אני לא מבינה מה טבעי פה: הרי המרכיב העיקרי הוא גבינת טופו, קנויה , לא? מה ההכנה העצמית כאן- הערבוב?

    השבמחק
  9. אני מסכים עם התגובה שמעליי

    השבמחק
  10. לא ברור, אבל עדיין טעים מאוד

    השבמחק
  11. שלום אתר נעים
    רוצה לבקש מתכון פשוט וקל ליצירת חלב,גבינה ויוגורט מפולי סויה , כלאמר את כל התהליך וממה צריך להזהר כשמגיעים לטופו גם

    השבמחק


  12. היי אנחנו עושות שיחות וידאו חמות ומצלמות אירוטיות ומוכרות סרטונים פרטיים שלנו בוואצפ:

    מרינה 050-3484450

    דורין 055-9176619

    נטלי 052-3286919

    מאיה 050-7291168

    ליטל 055-3386259

    דנה 055-3386275

    השבמחק