יום שישי, 9 בדצמבר 2011

חדשות הבלוג - #2

המסע להכחדת המרגרינה נכנס להילוך גבוה! פרסמתי את הגרסא חסרת המרגרינה לבראוניז ואני עובדת על גרסאות ללא מרגרינה לבצק קיש ולבצק פריך לפאי ולעוגיות, אותם אפרסם בצמוד לגרסאות ה"רגילות" עם המרגרינה, למען ריבוי אפשרויות הבחירה.

ועכשיו לחדשות פחות משמחות - המצלמה שלי שבורה כבר זמן רב, ועדיין לא תיקנתי. זה מעכב את הפרסום של כמה מתכונים, שבתקווה יעלו בקרוב: חמין, שלל קישים ועוגות פאי, המתכון להכל (שכמעט חצי מהארוחות שלנו הולכות לפיו) ועוד ועוד.  ובכן, הצעה לי לכם/ן: אני יכולה להעלות חלק מהמתכונים בקרוב ללא הצילומים ולפתוח בתחרות צילומים. צלמו את שלבי ההכנה והצילומים היפים יעלו לבלוג שלי בצירוף קרדיט, תודותי ובמקרה הצורך קישור לאתר או בלוג הצלם/ת. יש מתנדבות? מתנדבים? אשמח לקרוא תגובות בנושא.

9 תגובות:

  1. ראשון!!!!!111
    אשמח בכיפ :)

    השבמחק
  2. הייתי חייב לנצל את ההזדמנות ולכתוב לך שהבלוג שלך פשוט מעולה! : )
    בינתיים הספקתי להכין את הלזניה הגאונית ואת החביתות מקמח חומוס הסופר גאוניות (כ"כ פשוט וטעים, אני חושב שזה הגביע הקדוש של הטבעונות).
    ואני בהחלט מתכנן להמשיך להכין עוד מהמתכונים האחרים, ואם ייצא יפה אני גם אצלם ואשלח.

    ואם כבר אני כותב, יש לי בקשה, אם אפשר...

    מתכונים טבעוניים להקפאה - התחלתי לקרוא קצת ברשת והייתי שמח אם תוכלי לחלוק את הידע שלך (ראיתי איפשהו שכתבת משהו על הקפאה). הרעיון קוסם לי כבר כמה זמן, ואני מתכנן סשן בישול לשבוע בתור התחלה.

    השבמחק
  3. תודה רני ועדי!

    מימין יש רשימת תוויות. אחת מהתוויות היא "מזון להקפאה", ויש שם כבר 3 רעיונות להקפאה. בקרוב רעיונות נוספים!
    בגדול - קציצות לפני הטיגון שלהן הן רעיון טוב להקפאה.

    השבמחק
  4. תום יקרה, אני נהנה מאוד לקרוא את הבלוג שלך ומודהם מהטעם הנפלא של המתכונים
    קראתי שאת אינך תזונאית אשמח לדעת אם את עוסקת בתחום הבישול או רק נהנת ממנו (לדעתי המכונים מדהימים).
    בתי טבעונית ואני לא בטוח אם זה אורך חיים בריא לילדה בת 8 האם לדעתך מתאים להיות טבעוני גם בגיל כה צעיר?

    אשמח להשתמע
    אברהם בן דשא

    השבמחק
  5. שלום אברהם

    ראשית, תודה רבה על המחמאות, אני שמחה מאוד שאתה נהנה מהבלוג ומהאוכל.
    אינני תזונאית, רק בשלנית חובבת - חובבת בישול ועוד יותר מכך חובבת אוכל.
    ארגון הבריאות העולמי פרסם חוות דעת שגורסת שתזונה צמחונית או טבעונית מאוזנת ומתוכננת מתאימה לכל גיל ועשוייה למנוע מחלות רבות. בתי טבעונית מלידה ומתפתחת יפה. לקריאה נוספת: http://veg.anonymous.org.il/art441.html
    להמשך תקשורת בינינו אתה מוזמן לכתוב לי בדוא"ל: vegancookblog@gmail.com

    השבמחק
  6. שלום תום,
    מצטער שלא עניתי לך זמן רב, השתדלתי להתרחק מטכנולוגיה חדשנית לזמן זה. מה קורה איתך ועם בתך? היא עדיין הינה טבעונית? מה עם מתכונים חדשים?
    הכנתי כבר את כל מתכונייך מהבלוג וכולם יצאו פנטסטיים.
    בתי מתמידה בטבעונות ונראה שזה לא פוגע באורך חייה המאושרים. תודה על המידע בקשר לטבעונות, עזר לי מאוד!

    אשמח להשתמע
    אברהם בן דשא

    השבמחק
  7. כתבה נהדרת תודה רבה. אני אישית משתמשת בחומרי גלם לאפייה שונים כאשר אני מבשלת.

    השבמחק
  8. כתבה מעולה ונכונה! חולמת על עוגות מוס בגרסה טבעונית!

    השבמחק